A A A Ц Ц Ц Ц

ШРИФТ:

Arial Times New Roman

ИНТЕРВАЛ:

х1 х1.5 х2

ИЗОБРАЖЕНИЯ:

Черно-белые Цветные
Коммунальное государственное учреждение "Гимназия отдела образования Житикаринского района"
Управления образования акимата Костанайской области

Жітіқара ауданы білім бөліміне қарасты КММ «Мектеп-гимназиясының» психологиялық қызметінің қызметі

Психологиялық қызмет мектеп-гимназияның білім беру жүйесінің маңызды құрамдас бөлігі болып табылады. Қызметтің негізгі мақсаты – оқушылардың психологиялық саулығын сақтау, қолайлы білім беру ортасын қалыптастыру және барлық білім алушылардың, мұғалімдердің, ата-аналардың психологиялық-педагогикалық қолдауға қол жеткізуін қамтамасыз ету.

1. Қызметтің мақсаты мен міндеттері

Мақсаты: әр баланың психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, олардың үйлесімді дамуына жағдай жасау.

Негізгі міндеттері:

  • оқушылардың психологиялық жай-күйін бақылау және түзету;
  • бейімделу кезеңдерінде (1, 5, 10 сыныптар) қолдау көрсету;
  • оқу мен тәрбие үдерісіне психологиялық қолдау көрсету;
  • қақтығыстардың, буллинг пен стрестің алдын алу;
  • мұғалімдер мен ата-аналарға кеңес беру, тренингтер өткізу.

2. Психологиялық қызметтің бағыттары

  • Диагностикалық жұмыс: оқушылардың эмоционалдық-физиологиялық жағдайын, мінез-құлқын, мотивациясын анықтау мақсатында психологиялық тесттер мен анкеталар жүргізіледі;
  • Кеңес беру: жеке, топтық және отбасылық кеңес беру (оқушылар, ата-аналар және педагогтер үшін);
  • Профилактикалық жұмыс: буллинг, агрессия, күйзеліс және тәуекел топтарымен алдын алу іс-шаралары;
  • Коррекциялық жұмыс: психологиялық түзету сабақтары, тренингтер, ойын терапиясы;
  • Психологиялық ағарту: семинарлар, дәрістер, сынып сағаттары, парақшалар арқылы білім беру.

3. Мектеп ұжымымен және отбасымен жұмыс

Психолог педагогикалық ұжыммен бірлесіп оқыту, тәрбие, бейімделу, мінез-құлық және оқудағы қиындықтар мәселелерін шешуге атсалысады. Ата-аналармен тығыз байланыс орнатылады, жеке және топтық консультациялар беріледі.

4. Нәтижелер мен тиімділік

  • Оқушылардың психологиялық жағдайына дер кезінде түзету жүргізу;
  • Мектепте жайлы эмоционалдық ахуалдың қалыптасуы;
  • Ата-аналар мен мұғалімдердің психологиялық сауаттылығының артуы;
  • Оқушылардың өзін-өзі тануы мен бейімделу деңгейінің жоғарылауы.