A A A Ц Ц Ц Ц

ШРИФТ:

Arial Times New Roman

ИНТЕРВАЛ:

х1 х1.5 х2

ИЗОБРАЖЕНИЯ:

Черно-белые Цветные
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының
«Жітіқара ауданы білім бөлімінің гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Біз сіздерді біздің гимназияның ресми сайтында қарсы алуға қуаныштымыз!

Перейти в раздел

МЕКТЕП ПАРЛАМЕНТІНІҢ ҚЫЗМЕТІ ТУРАЛЫ ЕРЕЖЕ

 

1. Негізгі ережелер

 

1.1 Жалпы ережелер

         -        Мектеп Парламентісайланбалы оқушылық өзін-өзі басқару органы.

         -        Мектеп Парламентінің негізгі функциясы бастапқы кезеңдеатқарушылық, кейін дамуымен біргеұйымдастырушылық және басқарушылық болып табылады.

         -        Мектеп Парламентінің қызметі мектеп ұжымында азаматтық қоғам моделін дамытуға, оқушылардың құқықтық мәдениетін қалыптастыруға, олардың белсенді азаматтық ұстанымын нығайтуға, оқушылық өзін-өзі басқаруды дамытуға бағытталған.

         -        Мектеп Жарғысына және осы Ережеге сәйкес Парламент педагогикалық кеңеспен, мектеп әкімшілігімен және Қамқоршылық кеңесімен өзара әрекет жасайды.

 

2. Мақсаты мен міндеттері

 

2.1 Мақсаты

Оқушылардың әлеуметтік тұрғыда маңызды, қоғамдық және жеке мәнді қызметін ұйымдастыру, олардың қажеттіліктері мен қызығушылықтарын жүзеге асыру, мектеп, сынып және оқушы деңгейінде білім алуды басқару дағдыларын қалыптастыру.

 

2.2 Міндеттері

         -        мектеп оқушылары қауымдастығының өмірін реттейтін нормативтік негіз қалыптастыратын заң шығару органының функциясын орындау;

         -        оқушылардың дербестікке, қарым-қатынасқа, өзін-өзі жүзеге асыруға қажеттілігін қанағаттандыру;

         -        мектеп өміріне азаматтық қоғам элементтерін енгізу;

         -        оқушылардың құқықтық мәдениетін арттыру, белсенді азаматтық позиция қалыптастыру;

         -        оқушылардың қоғамдық белсенділігін дамыту және көшбасшыларын анықтау;

         -        мектептің өзін-өзі басқару жүйесі арқылы білім беру ұйымының қызметіне оқушылардың, мұғалімдердің, ата-аналардың қанағаттанушылық деңгейін арттыру.

 

3. Мектеп Парламентін қалыптастыру

 

3.1 МП 7–11 сыныптардың сыныптық сайлауларында таңдалған өкілдерінен құралады.

3.2 МП бір жыл мерзімге сайланады.

3.3 Сынып ұжымдары сенімін ақтамаған жағдайда өз депутатын өкілеттік мерзімі аяқталғанға дейін кері шақырып, жаңа депутат сайлай алады.

 

4. Мектеп Парламентінің құрамы

 

4.1 МП құрамына депутаттар (министрлер) және Президент кіреді.

4.2 Президент МП депутаттарының алқалық шешімімен 1 жыл мерзімге сайланады.

4.3 Президент министрлерді тағайындайды (құқық пен тәртіп, ақпарат, спорт және салауатты өмір салты, психология, волонтерлік, мәдениет және өнер, дебат, экология және еңбек министрлері).

4.4 МП мүшелері 7–11 сынып оқушыларының ашық тікелей дауыс беруі арқылы сайланады.

4.5 Міндеттерін жүйелі орындамаған жағдайда депутат Президент пен Парламент мүшелерінің шешімімен шығарылуы мүмкін.

 

5. Мектеп Парламентінің құқықтары мен міндеттері

 

Парламенттің құқықтары:

5.1 Оқушылар ұжымының мүдделерін мектеп ішінде және сыртында білдіру;

5.2 Мектептің даму бағыттарын айқындауға, оның білім беру әлеуетін арттыруға қатысу;

5.3 Мектептің жылдық жұмысын жоспарлауға қатысу;

5.4 Мектептің ішкі тәртіп ережелерін әзірлеуге атсалысу;

5.5 Оқушыларды мадақтау және тәртіптік шаралар қолдану бойынша ұсыныстар енгізу;

5.6 Мектеп басшылығына мектеп өміріне қатысты ұсыныстармен жүгіну;

5.7 Қабылданған шешімдерді барлық оқушыларға жеткізу.

 

Парламенттің міндеттері:

5.8 Мектепте демократиялық бастамаларды дамыту;

5.9 Оқушылық өзін-өзі басқару жүйесін жетілдіру және нормативтік база қалыптастыру;

5.10 Сынып ұжымдарымен тұрақты байланыс орнатып, өзекті мәселелерді анықтау;

5.11 Қала және облыстағы жастар ұйымдарымен байланыс орнату;

5.12 Оқушылардың және жекелеген мүшелердің құқықтары мен мүдделерін қорғау.

 

Президенттің міндеттері

         1.      Парламент жұмысын басқарады және оның қызметіне жеке жауап береді;

         2.      министрлер арасында міндеттерді бөледі және үйлестіреді;

         3.      өз міндеттерін орындау барысында білім беру ұйымы басшылығы берген өкілеттіктерді пайдаланады.

 

Депутаттардың міндеттері

         1.      сынып депутаттарының фракциясын басқарады, жүктелген міндеттердің орындалуына жауапты;

         2.      фракциядағы міндеттерді бөледі және үйлестіреді;

         3.      өз қызметін білім беру ұйымы басшылығы белгілеген өкілеттіктер шегінде атқарады.

 

6. Мектеп Парламентінің жұмыс тәртібі

 

6.1 МП-ның негізгі органы — министрлер мен депутаттар кеңесінің жалпы жиналысы.

6.2 Жиналыстар айына 2 рет немесе қажеттілік бойынша өткізіледі.

6.3 Жиналысты Президент басқарады.

6.4 Жиналыста мектеп өміріне қатысты маңызды мәселелер талқыланып, нормативтік құжаттар, жобалар, өтініштер қабылданады.

6.5 Барлық депутаттар министрліктер құрамында тұрақты жұмыс істейді.

6.6 Әр министрліктің міндеттері:

өз саласына қатысты өзекті мәселелерді анықтау;

оқушылар қызметінің даму бағыттарын белгілеу;

заң жобаларын дайындау.

6.7 Жеке жобаларды дайындау үшін уақытша комитеттер құрылуы мүмкін.

6.8 МП мектеп әкімшілігімен (Тәрбие ісі жөніндегі орынбасар, аға вожатый) бірге жұмыс істейді.

 

6-бөлім. Мектеп Парламентінің қызмет мазмұны

 

Өзін-өзі басқару қағидалары:

         -        қызығушылық, сенім, еріктілік;

         -        демократия және гуманизм;

         -        қызметтің нақтылығы.

Негізгі бағыттар:

         -        оқу-танымдық;

         -        өзін-өзі қызмет ету;

         -        спорттық;

         -        сауықтыру;

         -        көркем-эстетикалық;

         -        құқықтық;

         -        ақпараттық-талдамалық.

Функциялары:

         -        жоспарлау;

         -        сыныптар мен бірлестіктердің жұмысын бақылау;

         -        диагностика (талдау, бақылау, қорытынды);

         -        коммуникация (өзге ұйымдармен ынтымақтастық);

         -        оқушылардың қоғамдық және бос уақыт жұмысына жетекшілік ету.

7. Өзін-өзі басқарудың негізгі лауазымды тұлғаларының міндеттері

 

7.1 Президент

         -        Парламент қызметінің стратегиялық жоспарын ұйымдастыру;

         -        отырыстардың күн тәртібін бекіту және төрағалық ету;

-        мектеп әкімшілігі және басқа құрылымдармен өзара әрекетті үйлестіру;

         -        министрлерді тағайындау;

         -        сынып кеңестерінің жұмысын үйлестіру;

                 министрлерге және сынып кеңесі жетекшілеріне көмек беру;

                 Парламент шешімдерінің орындалуын бақылау.

 

7.2 Құқық пен тәртіп министрлігі

         -        мектептегі кезекшілік пен тәртіпті қадағалау;

         -        «тазалық, тәртіп, сыртқы келбет» рейдтерін өткізу;

         -        қауіпсіздік ережелерімен таныстыру және ішкі тәртіп талаптарының сақталуын қадағалау.

 

7.3 Ақпарат министрлігі

         -        мектеп жетістіктері туралы ақпарат жинау және тарату;

         -        мектептің оң имиджін қалыптастыру;

         -        ақпараттық жариялау;

         -        іс-шаралардың фото және бейнетүсірілімін жүргізу.

 

7.4 Спорт және салауатты өмір салты министрлігі

         -        мектепішілік жарыстарды ұйымдастыру;

         -        қалалық, облыстық, республикалық жарыстарға қатысуды қамтамасыз ету;

         -        спорттық ақпарат жинау;

         -        Спартакиаданы ұйымдастыру;

         -        спорттық мерекелер өткізу;

         -        спорт секцияларына тарту;

         -        көңілді үзілістер өткізу.

 

7.5 Өзін-өзі тану және бақыт министрлігі

         -        жеке кеңес беру;

         -        психологиялық тренингтер мен ойындар өткізу;

         -        әлеуметтік-психологиялық тренинг топтарында жұмыс;

         -        «Қамқорлық» акцияларын ұйымдастыру;

         -        туған күн иелерін құттықтау;

         -        бастауышта үзілістерді ұйымдастыру.

7.6 Қамқорлық (волонтерлік) министрлігі

         -        волонтерлік бастамаларды дамыту;

-        волонтерлік қызметті жетілдіру шараларын әзірлеу;

         -        қайырымдылық акциялары;

         -        волонтерлер тобын қалыптастыру;

         -        волонтерлік дағдыларды үйрету.

 

7.7 Мәдениет және өнер министрлігі

         -        интеллектуалдық ойындар, көрмелер, байқаулар, фестивальдер, концерттер, театрландырылған іс-шаралар өткізу;

         -        мәдени орындарға баруды ұйымдастыру.

7.8 Дебат министрлігі

         -        мектепішілік, қалалық, облыстық, республикалық дебат турнирлеріне қатысу;

         -        мектепте дебат турнирлерін өткізу;

         -        ғылым апталығын өткізу.

 

7.9 Экология және еңбек министрлігі

         -        сыныптарды экологиялық акцияларға тарту;

         -        еңбек жағдайларын экологиялық тұрғыдан талдау;

         -        экологиялық акциялар мен сенбілік ұйымдастыру;

         -        климаттың өзгеруі мәселесіне назар аударту;

         -        экологиялық мәдениетті қалыптастыру.

Қосымша

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігінің

Балалардың құқықтарын қорғау комитеті төрағасының бұйрығына

18-Н «5» қыркүйек 2025 ж.

 

 

 

Қазақстан Республикасында балалардың құқықтарын қамтамасыз ету мәселелері жөніндегі балалар өкілдіктерінің жұмысы туралы

ЕРЕЖЕСІ

 

1. Жалпы ереже

 

1.    Қазақстан Республикасында балалардың құқықтарын қамтамасыз ету мәселелері жөніндегі балалар өкілдіктері (бұдан әрі Балалар өкілдіктері) Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігінің Балалардың құқықтарын қорғау Комитетінің (бұдан әрі БҚҚК) жанынан құрылады және Қазақстан Республикасы балаларының қоғам мен мемлекет өміріне қатысу құқығын іске асыратын балалардың құқықтары мен заңды мүдделерін қамтамасыз ету мәселелері жөніндегі бірлестіктер болып табылады.

2.      Балалар өкілдіктері өз қызметін БҰҰ-ның Бала құқықтары туралы Конвенциясына, Қазақстан Республикасының Конституциясына, Қазақстан Республикасының  «Қазақстан  Республикасындағы  Бала  құқықтары  туралы»,

«Білім  туралы»  Заңдарына,  қолданыстағы  заңнамаға,  балалар  мүддесіндегі мемлекеттік саясатқа және осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.

3.   Балалар өкілдіктерін құрудың негізгі мақсаттары:

1)  балалардың құқықтары мен заңды мүдделерін қорғау;

2)         балалардың қоғам мен мемлекет өміріне қатысуының өзекті мәселелерін шешуге жәрдемдесу;

3)      балалардың, қоғамның және мемлекеттің игілігі үшін балалардың әлеуметтік бастамаларын және балалардың қоғамдық бірлестіктерін қолдау.

4.   Негізгі міндеттер:

1)  балалар мүддесінде мемлекеттік саясатты қалыптастыруға қатысу;

2)        балалар бірлестігін, балалардың әлеуметтік бастамаларын және балалардың, қоғам мен мемлекеттің игілігі үшін жобалық қызметті мемлекеттік қолдау бойынша бастамалар енгізу;

3)        балалардың өзекті мәселелері бойынша нормативтік құқықтық актілерді әзірлеуге қатысуға балалардың ғылыми және шығармашылық әлеуетін тарту;

4)       балалар ортасында жоғары адамгершілік-рухани және құқықтық мәдениетті, патриоттық сезімді, азаматтық жетілуді және әлеуметтік жауапкершілікті қалыптастыру.

5.   Балалар өкілдіктерінің құзыреттеріне:

 

 

1)        білім беру ұйымдарында, қалалар мен аудандарда балалардың құқықтарын қамтамасыз етудің өзекті мәселелерін шешуге қатысу;

2)  көмекке мұқтаж балаларды анықтау;

3)     балалар мүддесінде мемлекеттік саясатты дамытуға бағытталған іс- шаралардың жобалары мен жоспарларын әзірлеу және орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдарға ұсыну;

4)  балалардың құқықтарын қорғау мәселелерін талқылау және ұсынымдар әзірлеу үшін конференциялар, дөңгелек үстелдер, семинарлар, тренингтер және басқа да іс-шаралар ұйымдастыру;

5)      бала мүддесі үшін мемлекеттік саясаттың басымдықтарына сәйкес балалардың қоғам мен мемлекет өміріне қатысуын жандандыруға жәрдемдесетін ақпараттық және басқа да материалдарды әзірлеу;

6)    Қазақстан Республикасының әртүрлі балалар қоғамдық бірлестіктері мен мемлекеттік және қоғамдық құрылымдар арасындағы байланыстарды кеңейту және нығайту;

7)     балалар мүддесінде Халықаралық балалар қоғамдық қозғалысы мен халықаралық әріптестікті дамыту;

8)      әлеуметтік желілерде Балалар өкілдіктерінің қызметін, білім беру ұйымдарындағы, қалалар мен аудандардағы балалық шақтың өзекті мәселелерін жариялау кіреді.

6.      Балалар өкілдіктері өз жұмысын жұмыс жоспарына сәйкес жүзеге асырады.

7.   Балалар өкілдіктерінің мүшелері келісім бойынша орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдардың Балалардың құқықтарын қамтамасыз ету мәселелері жөніндегі комиссияларының жұмысына қатыса алады.

8.     Балалар өкілдіктері балалардың мүдделерін қозғайтын проблемалар бойынша қажетті зерттеулер мен талқылауларды жүзеге асырады.

9.   Балалар өкілдіктерінің мүшелері білім беру ұйымдарының, қалалар мен аудандардың мүдделерін білдіретін Қазақстан Республикасының кәмелетке толмаған азаматтары, 8-10 сынып оқушылары бола алады.

10.       Балалар өкілдіктерінің мүшелері жас критерийлеріне және осы Ереженің өзге де талаптарына сәйкес келген жағдайда кейіннен қайта сайлау құқығымен 2 жыл мерзімге сайланады немесе оның құрамына өкілдік етіледі.

11.      Балалар өкілдіктерінің қызметі оның мүшелерінің жеке жұмысы нысанында жүзеге асырылып, олар:

1)  балалар құқықтарының бұзылуы туралы ақпаратты;

2)   әрбір білім беру ұйымындағы балаларға қатысты мәселелерде балалар өкілдіктерінің пікірлері мен шешімдерін;

3)     балалар өкілдіктерінің әрбір білім беру ұйымында әлеуметтік және басқа да мәселелерді шешудегі ұсыныстарын;

4)     балалар өкілдіктерінің мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес келетін өзге де ақпаратты анықтап, орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдарының назарына жеткізеді.

 

 

2. Балалар өкілдіктерін құру тәртібі

 

12.  Балалар өкілдіктерінің құрамын қалыптастыру:

1)       Ең белсенді және жауапты балаларды таңдау арқылы балалар өкілдіктері барлық білім беру ұйымдарында 15 қыркүйекке дейін құрылады. Білім беру ұйымының балалар өкілдігі мүшелерінің саны дербес айқындалады.

Балалар өкілдіктерінің құрамына қатысушы кандидаттар туралы ақпарат, сондай-ақ олар ұсынған бағдарламалық тезистері мен әлеуметтік бастамаларын Білім беру ұйымының сайтында не (немесе) өздерінің әлеуметтік желілердегі ресми беттерінде орналастырылуы тиіс.

2)   Сайлау білім беру ұйымдарының ұжымдарында дауыс беру жолымен

 

өтеді:


қыркүйектің 15-нен 30-не дейін аудандық/қалалық өкілдерінің құрамы

 

бекітіледі (саны облыстағы аудандар мен қалалардың санына байланысты, әр ауданнан, қаладан бір өкіл);

қазанның 1-нен 15-не дейін республикалық өкілдерінің құрамы бекітіледі.

БҚҚК аудандық/қалалық, облыстық, республикалық өкілдер арқылы балалар өкілдіктерімен байланысты жүзеге асырады.

Аудандық/қалалық, облыстық, республикалық өкілдердің тізімі БҚҚК Төрағасының бұйрығымен бекітіледі.

13.  Білім беру ұйымдарының балалар өкілдіктерінің құрамына сайланған қатысушы, аудандық/қалалық, облыстық, республикалық кеңестің өкілі кез келген уақытта кері шақырылып алынуы мүмкін, сондай-ақ өз еркі немесе өзге де мән-жайлар бойынша мүшелер қатарынан шығып кетуі мүмкін.

 

3. Балалар өкілдіктерінің Республикалық кеңесі

 

14.  Республикалық балалар өкілдіктері кеңесінің құрамына облыстың екі өкілі кіреді.

15.         Республикалық балалар өкілдіктерінің кеңесі тоқсан сайын өткізіледі. Кеңес өкілдері кездесулер өткізу мерзімдері туралы алдын ала хабардар етіледі.

16.   Кеңестің жұмыс туралы өз логотипі, ережесі, өңірдің әр өкілі туралы толық ақпараты бар әлеуметтік желілердегі аккаунты болады.

17.         Балалар өкілдіктерінің жұмысын ұйымдастыру үшін БҚҚК төрағасымен республикалық ұйымдастыру комитетін (бұдан әрі комитет) құру шешімі қабылданады, оның құрамына БҚҚК қызметкерлері, қалалар мен аудандардың өкілдері (әр облыстан 2 адамнан артық емес), балалардың құқықтары бойынша өңірлік Уәкілдері кіреді.

18.  Комитеттің құрамы БҚҚК төрағасымен бекітіледі.

19.       Комитет балалар өкілдіктерінің қызметіне байланысты барлық мәселелер бойынша үйлестіруді жүзеге асырады:

1)  балалар өкілдіктерінің жұмыс жоспарын әзірлеу және бекіту;

 

 

2)  бұқаралық ақпарат құралдарында қажетті ақпаратты орналастыру;

3)         балалар    өкілдіктерінің      республикалық   кеңесінің      отырыстарын ұйымдастыру;

4)    балалар өкілдіктерінің қызметін ұйымдастыруға байланысты өзге де қажетті функцияларды жүзеге асыру.

 

3. Қорытынды ережелер

 

20.    Осы Ережеге өзгерістер мен толықтырулар комитеттің шешімімен бекітіледі.

21.         Балалар   өкілдіктері   қызметін     комитеттің    шешімі    бойынша, Көшбасшылардың республикалық кеңесінің келісімі бойынша тоқтатады.

Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының

«Жітіқара ауданы білім бөлімінің гимназиясы» КММ

                                           

 

«Адал азамат» бірыңғай тәрбие бағдарламасын іске асыру бойынша

2025–2026 оқу жылына арналған Мектеп парламентінің жұмыс жоспары

 

  

 

Жітіқара қ.

2025-2026 оқу жылы

 

 

 

 

Кіріспе

 

Қазіргі қазақстандық білім беру жүйесінің басты міндеттерінің бірі-жауапты, адал және патриоттық азаматты тәрбиелеу. Алғашқы мектеп жылдарынан бастап моральдық құндылықтар, заңдарға құрмет және Отанға деген сүйіспеншілік қалыптасады.

Осы жұмыс шеңберінде оқушылардың бойында адалдық, әдептілік, патриотизм және құқықтық мәдениет сияқты қасиеттерді дамытуға бағытталған «Адал азамат» жобасы іске асырылуда.

Тәрбие жұмысының жоспары балалардың жас және психологиялық ерекшеліктерін ескереді және әртүрлі қызмет түрлерін қамтиды: сынып сағаттары, шығармашылық конкурстар, әңгімелер, интерактивті сабақтар және қоғам қайраткерлерімен кездесулер.

Жоба оқушылардың бойында тұрақты адамгершілік бағдарларын, белсенді азаматтық ұстанымын және қазіргі қоғамда өмір сүруге дайындығын қалыптастыруға ықпал етеді.

 

Мақсаты: рухани-адамгершілік қасиеттерді, азаматтық жауапкершілік пен патриотизмді, парасаттылық пен адалдықты дамыту арқылы қазақстандық мәдениеттің құндылықтары негізінде білім алушының үйлесімді дамыған тұлғасын қалыптастыру.

 Міндеттері: рухани-адамгершілік қасиеттерді тәрбиелеу (Отанға, өз халқына, оның тарихы мен мәдениетіне деген сүйіспеншілікті қалыптастыру, Қазақстан Республикасының Мемлекеттік рәміздерін құрметтеуге тәрбиелеу, адалдықты, әділдікті, мейірімділікті, қамқорлықты, мейірімділікті және басқа да адамгершілік қасиеттерді дамыту, табиғат пен қоршаған ортаға ұқыпты қарауды қалыптастыру), азаматтық жауапкершілік пен патриотизмді дамыту (өз елі мен оның жетістіктері үшін мақтаныш сезімін тәрбиелеу, отбасы, қоғам және мемлекет алдындағы өз міндеттеріне саналы көзқарасты қалыптастыру, өз құқықтары мен бостандықтарын, сондай-ақ басқа адамдардың құқықтары мен бостандықтарын қорғауға дайындықты дамыту, әлеуметтік маңызы бар қызметке белсенді қатысу), парасаттылық пен адалдықты қалыптастыру (мінез-құлық пен басқалармен қарым-қатынаста адалдық пен әділдікке тәрбиелеу, өз іс-әрекеттері мен сөздері үшін жауапкершілікті дамыту, еңбекқорлық пен өзін-өзі жетілдіруге ұмтылысты қалыптастыру, біреудің еңбегін құрметтеуге тәрбиелеу білім алушының жеке басының үйлесімді дамуы үшін жағдай жасау (әрбір білім алушыны тәрбиелеу мен оқытуға жеке көзқарасты қамтамасыз ету, білім беру ортасында қолайлы психологиялық-педагогикалық климат құру, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды қолдау, отбасын тәрбие процесіне тарту).

 

 

Әр айдың іс-шараларына мыналар кіреді

 

КҰН САЙЫН

 

·        «Ұлттық ойын – ұлт қазынасы» – ойын түріндегі өзгерістер барысында білім алушылардың бос уақытын ұйымдастыру-асық, тоғызқұмалақ, бес тас және басқалар

·         «Өнегелі 15 минут» - ата-аналардың өзекті адамгершілік тақырыптарының біріне баласымен күнделікті 15 минут бойы жеке әңгімелесу өткізуі

·        «Үнемді тұтыну» - жадынамалар, нұсқаулықтар мен парақшалар арқылы суды, тағамды, энергияны және табиғи ресурстарды тұтыну бойынша күнделікті іс – қимылдар арқылы табиғи ресурстарға (су, энергия және т. б.) ұқыпты қарауды қалыптастыру

·        «Күй күмбірі» - қоңыраулардың орнына күйлерді пайдалану, сондай-ақ үлкен өзгерістер кезінде күйлердің дыбысталуы.

 

АПТА САЙЫН

·        «Менің Қазақстаным» – оқу аптасының басында, бірінші сабақта білім алушылар Қазақстан Республикасының әнұранын орындайды.

·         Аптаның дәйексөздері-мақал-мәтелдер, мақал-мәтелдер, халық даналығы, мазмұны бүкіл ұйымның оқу және оқудан тыс іс-әрекетінің лейтмотиві ретінде қызмет ететін көрнекті тұлғалардың сөздері. Аптаның дәйексөздері ақпараттық стендтерде, жарықдиодты экрандарда, тақталарда және басқаларында орналастырылған.

·        «Қауіпсіздік сабағы»  – оқушылардың жеке қауіпсіздігін, қауіпсіз мінез-құлқын және т.б. сақтауы туралы сынып сағаты шеңберінде 10 минут, соның ішінде жол қозғалысы ережелерін, тіршілік қауіпсіздігі негіздерін зерделеу.

 

ЖЫЛ САЙЫН:

·        «ДосболLIKE» - қорқытудың/қорқытудың алдын алу және оған тиімді қарсы тұру үшін жағдай жасау жөніндегі акцияны өткізу.

·        «Әншуақ» - білім алушылар арасында қазақ тілінде әндерді дәріптеуге бағытталған балалар әндері фестивалін өткізу.

·        «Ақындар айтысы» – Республика күні мерекесі қарсаңында жас ақындардың жарыстарын өткізу.

·        Пікірсайыс турнирлері-қоғамда орын алатын проблемаларды жария талқылау және талдау арқылы білім алушылардың әлеуметтік және шығармашылық белсенділігін арттыру үшін пікірсайыс ойындарын өткізу.

·        Мектеп парламентінің Президентін сайлау-қазан айының үшінші сенбісі.

·        «Күй күмбірі» домбырашылар челленджі-Наурыз мерекесі аясында күйлерді орындау (таңдау бойынша).

 

Бағдарламаға әлеуметтік жобалар кіреді:

«Қамқор» - әлеуметтік жобаны іске асыру арқылы құндылықтарды сіңіру.

«Еңбек адал-жас өрен» - білім алушылардың әртүрлі кәсіптерге деген қызығушылығын дамыту және еңбексүйгіштік идеясын ілгерілету арқылы құндылықты ілгерілету.

«Шабыт» - шығармашылық әлеуетті дамыту арқылы құндылықтарды ілгерілету.

«Ұшқыр ой алаңы» - тақырыпты зерделеу және сөйлеу дағдыларын дамыту арқылы құндылықтарды ілгерілету.

«Smart bala» - инновациялық жобалар байқауы арқылы құндылықтарды ілгерілету.

«Балалар кітапханасы» - оқуға және білім алуға деген қызығушылықты қалыптастыру.

 

Аптаның дәйексөздері

 

Ай-қыркүйек

Құндылық-еңбекқорлық пен кәсіпқойлық

Дәйексөздер

 

1 апта

 «Білім - қымбат қазына, қанағат тұтпа азына» (Мұзафар Әлімбаев)

2 апта

«Жанұям - қорғаным, ата-анам - тірегім!»

3 апта

«Ақырын жүріп анық бас, еңбегің кетпес далаға!» /Абай/

4 апта

«Еңбек - жай ғана қызмет емес, адам болмысының айнасы /Абай/

 

Ай-қазан

Құндылық - тәуелсіздік және патриотизм

Дәйексөздер

 

1 апта

 «Ел-жұртымның бақыты аталатын, сөнбесін мәңгі сенің, Отан, атың!»/«Пусть страна - это счастье, пусть не угаснет навсегда твоя, Родина, имя твое!»

2 апта

«Туған жердей жер болмас, туған елдей ел болмас!»/«Не быть родной землей, не быть родной страной!»

3 апта

«Отанды сүю - отбасынан басталады!»/«Любовь к Родине - начинается с семьи!»

4 апта

«Отаным - алтын бесігім!»/«Родина - золотая колыбель!»

 

Ай-қараша

Құндылық-Әділет пен жауапкершілік

Дәйексөздер

 

1 апта

«Әділдік пен жауапкершілік - біртұтас ұғым!»

2 апта

«Тура биде туған жоқ!»

 

3 апта

«Жауапкершілік - адамгершілік қасиеттің көрінісі»

4 апта

«Әділетте берік болсаң аяғың таймайды!»

 

Ай-желтоқсан

Құндылық-бірлік пен ынтымақтастық

Дәйексөздер

 

1 апта

«Бірлігі күшті ел озады»

2 апта

«Ынтымақ жүрген жерде ырыс бірге жүреді»

 

3 апта

«Бірлік болмай тірлік болмас»

4 апта

 «Ынтымақ - бұзылмайтын қорған»

 

Ай-қаңтар

Құндылық-Заң және тәртіп

Дәйексөздер

 

1 апта

«Талап бар жерде тәртіп бар»

2 апта

«Тәртіп - тәрбие бастауы»

 

3 апта

«Әділ заң - аспан тірегі»

 

4 апта

«Тәртіпсіз ел болмайды»

Ай-ақпан

Құндылық-құру және жаңашылдық

Дәйексөздер

 

1 апта

«Жасампаздық - бәрімізге өнеге»

2 апта

«Шығармашыл бала - ойлы бала»

 

3 апта

«Өнерлі бала өрге жүзер»

4 апта

«Жаңашылдық - заман талабы»

 

Ай-наурыз

Құндылық - тәуелсіздік және патриотизм

Дәйексөздер

 

1 апта

«Патриотизм - ата-анаңды құрметтей білуің...»  (Б.Момышұлы)

2 апта

«Тәуелсіздік - тәтті сөз ғана емес, ұлттық жауапкершілік»

3 апта

«Ар-намыс қана тәуелсіздікке тірек бола алады»

4 апта

«Патриотизмі жоқ халық жаны жоқ тәнмен тең»

 

Ай-сәуір

Құндылық-еңбекқорлық пен кәсіпқойлық

Дәйексөздер

 

1 апта

«Еңбек - қуаныш, жалқаулық - айырылмас азап.» (Абай)

2 апта

«Көп еңбек еткенге бақыт басын иеді.» (Леонардо да Винчи)

 

3 апта

«Болашағы зор мамандықтар жоқ, тек болашағы зор мамандар бар»

4 апта

«Білікті білім жинап кәсіп етер, білімнің дәмін татып өсіп өнер»

 

Ай-мамыр

Құндылық-бірлік пен ынтымақтастық

Дәйексөздер

 

1 апта

«Күннің көзі ортақ, жақсының сөзі ортақ»

2 апта

«Бірлік жоқ болса ұйым жоқ, ұйым жоқ болса күнің жоқ»

3 апта

«Жалғанда ойлап тұрсаң бірлік керек, бірлікті ойлау үшін тірлік керек.» (Төле би)

4 апта

«Тату елге тыныштық пен тоқшылық нәсіп.» (Күлтегін)

Ай-маусым

Құндылық-құру және жаңашылдық

Дәйексөздер

 

1 апта

«Ең берік қамал - Отанға деген сүйіспеншілік»

 

2 апта

«Бірлік пен жасампаздық - ел бағдары»

3 апта

«Жасампаз халық болуымыз қажет.» (Қ.К.Тоқаев)

 

4 апта

«Ежелден ел тілегі - ер тілегі, адал ұл ер боп туса - ел тірегі!» (Б.Момышұлы).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Іс-шараның атауы

Аяқтау нысаны

Жауапты орындаушылар

Орындау мерзімі

I. Тәрбиені нормативтік құқықтық қамтамасыз ету

1. БҰҰ  Бала құқықтары туралы Конвенциясы https://adilet.zan.kz/kaz/search/docs/;

2. Қазақстан Республикасының Конституциясы  https://adilet.zan.kz/kaz/docs/S1100000002;

3. «Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы» Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 26 желтоқсандағы № 518-IV Кодексі https://adilet.zan.kz/kaz/docs/K1100000518;

4.Қазақстан Республикасының 2030 жылға дейінгі отбасылық және гендерлік саясат тұжырымдамасы https://adilet.zan.kz/kaz/search/docs/fulltext;

5. «Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы»  Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы № 345 Заңы https://adilet.zan.kz/kaz/search/docs/dt;

6. «Тұрмыстық зорлық-зомбылықтың алдын алу туралы» Қазақстан Республикасының 2009 жылғы 4 желтоқсандағы № 214-IV Заңы https://adilet.zan.kz/kaz/search/docs/dt;

7. «Балалардың денсаулығы мен дамуына зиян келтіретін ақпараттан қорғау туралы» Қазақстан Республикасының 2018 жылғы 2 шілдедегі № 169-VI Заңы https://adilet.zan.kz/kaz/search/docs/dt;

II. Ғылыми-әдістемелік және ақпараттық қамтамасыз ету

-Ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету-тәрбие жұмысын ұйымдастыру бойынша оқу-әдістемелік құралдар мен ұсынымдар дайындау.

- Тәрбие жұмысын ұйымдастыру бойынша озық тәжірибені, шығармашылық ойлар мен авторлық бағдарламаларды зерделеу, талдау және енгізу.

 - Оқу-әдістемелік құралдарды пайдалану.

-Этнопедагогика және психология, қазақ халқының ұлттық құндылықтарын зерттеу бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу.

- Жыл сайын оқуға ұсынылатын әдебиеттер тізбесіне тәрбиелік және дамытушылық сипаттағы оқу әдебиеті кітаптарын қосу

 

III. Іске асыру тетіктері: тәрбиенің басым бағыттары бойынша іс-шаралар

Іс-шараның атауы

Аяқтау нысаны

Жауапты орындаушылар

Орындау мерзімі

1

Білім күні «Мектеп – мейірім мекені!»

 

 

Салтанатты іс-шара-линейка. #Bilim _quni хэштегі бойынша сайтқа ақпарат

Махмутова М.В., директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, аға тәлімгер

Қыркүйектің 1 аптасы

2

«Менің Отаным-Қазақстан!» Қауіпсіздік сабақтары (10 минут)

Сандық әлем қауіпсіздігі қадамы

Ақпараттық қауіпсіздік, киберкультура, кибергигиена, медиа тұтыну.

1-11 сыныптардағы сынып сағаттары

Сынып жетекшілер

Қыркүйектің 1 аптасы

3

«Тілім менің ғасырларға аманат» (А.Байтұрсыновтың туған күніне орай)

Жеке жоспар - Қазақстан халқы тілдері күніне арналған іс-шаралар 1-11 сыныптар

Тіл білімі мұғалімдері Мектеп кітапханашысы

Қыркүйектің 1 аптасы

4

Жол қозғалысы ережесі. Жол қозғалысы қауіпсіздігі апталығы  «Ережеге сәйкес әр қадам: жол қозғалысы ережесі күзетте!»

Акциялар, сынып сағаттары, Үгіт бригадалары OПM « Назар аударыңыз, балалар!»

Аға тәлімгер, ЮИД жасағы, әлеуметтік педагог, сынып жетекшілері мүдделі мемлекеттік органдармен бірлесіп

Қыркүйектің 1 аптасы

5

 «Отбасы – тәрбиенің алтын бесігі» челленджі

Челлендж 1-11 сыныптар #АдалАзамат хэштегі бойынша сайтқа ақпарат

Сынып жетекшілер, аға тәлімгер

Қыркүйектің 1 аптасы

6

«Қамқор» жобасын іске асыру – «Мектепке жол» акциясы Волонтерлік жасақ құру (білім алушыларды «қоғамдық қызмет ата» волонтерлік қызметіне тарту)

Акциялар, волонтерлік қызмет #АдалАзамат хэштегі бойынша сайтқа ақпарат

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, әлеуметтік педагог, аға тәлімгерсынып жетекшілер

Тамыз- қыркүйектің 1 аптасы

7

«Ата Заң – тәуелсіздік тірегі»

Қазақстан Республикасы Конституциясының 30 жылдығын мерекелеуге арналған жеке іс-шаралар жоспары, 1-11 сыныптар

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, аға тәлімгер, сынып жетекшілері, мектеп кітапханашысы

Тамыз- қыркүйектің 1 аптасы

8

Дүниежүзілік денсаулық күніне арналған «Денсаулық Формуласы» спорттық іс-шарасы

Спорттық ойындар 1-11 сыныптар #АдалАзамат хэштегі бойынша сайтқа ақпарат

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары аға тәлімгер, дене шынықтыру мұғалімдері

Қыркүйектің 2 аптасы

9

Мектеп Парламенті Президентінің жұмысын жоспарлау, Жас Ұлан

Жоспар

Аға тәлімгер

Қыркүйектің 2 аптасы

10

Аналар күніне арналған «#Менің анам - менің батырым» сынып сағаттары Қауіпсіздік сабақтары (10 минут)

Ойынға салауатты көзқарас (лудомания, салауатты әдеттерді дамыту, балама қызығушылықтар мен хоббиді дамыту туралы)

Сынып сағаты, челлендж 1-11 сыныптар #АдалАзамат хэштегі бойынша сайтқа ақпарат

Сынып жетекшілер, аға тәлімгер

Қыркүйектің 3 аптасы

11

«Табиғатқа қамқорлық жасаймыз» акциясы

 

Мектеп жанындағы аумақты жинау немесе қоғамдық пайдалану орындарын күту акциясы (саябақтар, скверлер)

8-11 сыныптар

Аға тәлімгер, Мектеп Парламенті

Қыркүйектің 3 аптасы

12

«Қоғамға қызмет ету» халықаралық қарттар күні аясындағы волонтерлік қызмет. "Қамқор" жобасын іске асыру

Акция \ волонтерлік жасақ 1-11 сынып, #АдалАзамат хэштегі бойынша сайтқа ақпарат

Директордың тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары, сынып жетекшілері, аға тәлімгер, мектеп Парламенті

Қазанның 1 аптасы

13

Мұғалімдер күніне арналған іс-шаралар (жеке жоспар бойынша)

Жалпы мектептің іс-шаралар

1-11 сыныптар

Директордың тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары, аға тәлімгер, мектеп Парламенті

Қазанның 1 аптасы

14

Дублер күні

Жалпы мектептік іс-шара

(10, 11 сыныптар)

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, аға тәлімгер

Қазанның 1 аптасы

15

«Даналық ұстаздан» челленджі

1-11 сынып мұғалімдер күніне арналған челлендж #АдалАзамат хэштегі бойынша сайтқа ақпарат

Аға тәлімгер, мектеп Парламенті

Қазанның 1 аптасы

16

Қоғамдық мүлікті қорға!

(вандализмге қарсы плакаттар, граффити немесе иллюстрациялар жасау, мәдениет ескерткіштерін қиратудың зияны туралы мектепішілік әңгімелер жүргізу)

Арт-челлендж,

әңгімелер 1-11 сыныптар

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары,

сынып жетекшілері, аға тәлімгер, мектеп Парламенті

Қазанның 2 аптасы

(6 қазан)

17

Мектеп фестивалі  «Мен бәрін жасай аламын: қыздар әлемді өзгертеді!» Халықаралық қыздар күніне арналған (11 қазан)

Флешмоб, әңгімелер, 1-11 сыныптар

Директордың тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары, аға тәлімгер, мектеп Парламенті

Қазанның 2 аптасы

10 қазан

18

«Күзгі асар» жәрмеңкесі (күзгі егіннің табиғи материалдары және табиғаттың орман сыйлықтары) «Еңбек адал - жас өрен» жобасы

Көрме 1-11 сынып

Көркем еңбек мұғалімдері, сынып жетекшілері

Қазанның 3 аптасы

 

19

«Таланттардың күзгі шашырауы» жалпы мектептен тыс іс-шара. «Шабыт» жобасы (шығармашылық әлеуетті дамыту)

Театр қойылымы 1-4 сыныптар, #АдалАзамат хэштегі бойынша сайтқа ақпарат

Аға тәлімгер, сынып жетекшілері

Қазанның 3 аптасы

 

20

«Республикам – мақтанышым!»

 

Республика күніне арналған жалпы мектептік іс-шара 1-11 сыныптар, #АдалАзамат хэштегі бойынша сайттағы ақпарат

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, сынып жетекшілер, аға тәлімгер

Қазанның 4 аптасы

21

Мектеп Парламентінің президенттігіне сайлау

 

Сайлау, хаттама #АдалАзамат хэштегі бойынша сайтқа ақпарат

Аға тәлімгер

Қазанның 4 аптасы

22

Интеллектуалды ойын «Қаржылық брейн-ринг»

Интеллектуалды ойын 2-3 сыныптар #АдалАзамат хэштегі бойынша сайтқа ақпарат

Аға тәлімгер, сынып жетекшілер

Қарашаның 2 аптасы

23

«Таза қолдар-таза ар-ұждан!» буклеттер конкурсы

Сыбайлас жемқорлықтың алдын алу бойынша буклеттер байқауы 7-8 сыныптар #АдалАзамат хэштегі бойынша сайтқа ақпарат

Аға тәлімгер

Қарашаның 3 аптасы

24

 «Startup» жобасфы аясында 

«Істегі идея» байқауы

9-11 сыныптар сайысы Марапаттау #АдалАзамат хэштегі бойынша сайтқа ақпарат

Аға тәлімгері, Мектеп парламенті

Қарашаның 3 аптасы

25

«Айналаға  қамқорлық жасаймыз» акциясы

Қауіпсіздік сабақтары (10 минут)

«Таза Қазақстан» акциясы

1-11 сыныптар

Аға тәлімгер, сынып жетекшілер

Желтоқсанның 1 аптасы

26

«Адалдық-менің таңдауым!» суреттер конкурсы

Сыбайлас жемқорлықтың алдын алу бойынша суреттер байқауы 3-4 сыныптар #АдалАзамат хэштегі бойынша сайтқа ақпарат

Аға тәлімгер,көркем еңбек мұғалімдері

Желтоқсанның 1 аптасы

27

«Эко-оқиға» интеллектуалды ойыны

Интеллектуалды ойын 5-6 сыныптар #АдалАзамат хэштегі бойынша сайтқа ақпарат

Аға тәлімгер, мектеп еріктілері

Желтоқсанның 2 аптасы

28

 «Жетістігімді еліме арнаймын» челленджі

Челлендж 1-11 сыныптар #АдалАзамат хэштегі бойынша сайтқа ақпарат

Аға тәлімгер, мектеп Парламенті

Желтоқсанның 2 аптасы

29

Жаңа жылдық шытырман оқиғалар 2026

Жаңа жылдық ертеңгіліктер 1-11 сыныптар #АдалАзамат хэштегі бойынша сайтқа ақпарат

Мектеп Парламенті, сынып жетекшілері

Желтоқсанның 4 аптасы

30

Жасөспірімдер ортасында нашақорлыққа қарсы күрес бойынша плакаттар мен буклеттер байқауы

5-11 сыныптар арасындағы байқау, #АдалАзамат хэштегі бойынша сайтқа ақпарат

Аға тәлімгер, мектеп парламенті

Қаңтардың 4 аптасы

31

Көңілді өзгеріс «Көбейту кестесі сияқты қозғалыс ережелерін біліңіз»

3-4 сынып оқушылары интерактив

Аға тәлімгері, Парламент мектебінің мүшелері, сынып жетекшілері

Қаңтардың 4 аптасы

32

 «Қоғамдық мүлікті қорға!» челленджі

(Вандализмнің алдын алу топтық талқылауларды ұйымдастыруды, вандализмге қарсы плакаттар, граффити немесе иллюстрациялар жасауды, мәдениет ескерткіштерін бұзудың зияны туралы мектепішілік әңгімелер жүргізуді қамтиды.)

 

Челлендж 5-11 сыныптар

Аға тәлімгер, мектеп Парламенті

Қаңтардың 5 аптасы

33

 «Шын жүректен кітап сыйла!» челленджі

Челлендж 1-11 сынып. Педагогикалық ұжым #АдалАзамат хэштегі бойынша сайттағы ақпарат

Кітапханашы, аға тәлімгері

Ақпанның  2 аптасы

34

"1 наурыз – Алғыс айту күні" челленджі

Челлендж1-11 сыныптар

Аға кеңесші, мектеп Парламенті

Наурыздың 1 аптасы

35

8 наурыз мерекесіне арналған "Жарқын күнім-анашым " іс-шаралары

Жеке жоспар бойынша іс-шаралар1-11 сыныптар, #АдалАзамат хэштегі бойынша сайтқа ақпарат, фото есеп

Директорлардың тәрбие ісі жөніндегі орынбасарлары, аға тәлімгер, сынып жетекшілері

Наурыздың 1 аптасы

36

"Ананның аялы алақаны" челленджі

Челлендж1-11 сыныптар #АдалАзамат хэштегі бойынша сайтқа ақпарат

Сынып жетекшілері, Мектеп Парламенті

Наурыздың 2 аптасы

37

"Жер сағаты" экологиялық акциясы (ҚАМҚОР жобасы)

8-11 сыныптар акциясы

#АдалАзамат хэштегі бойынша сайтқа ақпарат

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, мектеп Парламенті

22 наурыз

38

"Құстар-біздің достарымыз" іс-шарасы ("ҚАМҚОР"жобасы)

Акция

1-4 сыныптар

Аға кеңесші, мектеп Парламенті

Сәуірдің 1 аптасы

39

Космонавтика күніне арналған іс-шаралар

АРТ фестивалі, сәндік-қолданбалы шығармашылық байқауы

1-8 сыныптар

Аға тәлімгер, көркем еңбек мұғалімдері

Сәуірдің 2 аптасы

40

"Түлектердің ағаш егуі" экочелленджі ("Қамқор"жобасы)

Челлендж,9,11 сыныптар #АдалАзамат хэштегі бойынша сайтқа ақпарат

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, мектеп Парламенті

Сәуірдің 3 аптасы

41

"Қазақстан халқының бірлігі күні" мерекесіне арналған іс-шаралар (жеке жоспар бойынша іс-шаралар)

Жеке жоспар

1-11 сыныптар

#АдалАзамат хэштегі бойынша сайтқа ақпарат

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, аға тәлімгер

Мамырдың 1 аптасы

42

7 мамырда Отан қорғаушылар күнін мерекелеу аясында мерекелік концерт

Концерт, интеллектуалды квиз1-11 классы

#АдалАзамат хэштегі бойынша сайтқа ақпарат

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, аға тәлімгер, сынып жетекшілері

Мамырдың 2 аптасы

43

"Ел пайдасына қосқан үлесі" кездесуі жеке кәсіпкерлермен кездесу

Кездесу

9-11 сыныптар

#АдалАзамат хэштегі бойынша сайтқа ақпарат

Директордың тәрбие работе жөніндегі орынбасары, аға тәлімгер

Мамырдың 2 аптасы

44

"Жетістіктер шеруі" -2026

 

Шеру

1-11 сыныптар

#АдалАзамат хэштегі бойынша сайтқа ақпарат

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, аға тәлімгер

Мамырдың 4 аптасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Житикары ауданы білім бөлімінің Гимназия» КММ Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының

Мектеп парламентінің депутаттары 2025–2026 оқу жылы

 

 

 

 

Депутаттың Т.А.Ә.

сыныбы

фракция атауы

1

Шумкова Анастасия

 

10

Гимназияның Мектеп парламенті Президенті

 

2

Вебер Вадим

 

11

Спорт, салауатты өмір салты және психология фракциясы

 

3

Утарбаева Алия

11

Құқық және тәртіп фракциясы

4

Шуакпаева Арина

11

Қамқорлық фракциясы

5

Лифанова Екатерина

9

 

Экология және еңбек фракциясы

 

6

Аскарова Балайым

11

 

Білім, ақпарат және баспасөз фракциясы

7

Галиаскарова Айжан

8

Патриотизм фракциясы

 

8

Шуляк Анна

11

Пікірсайыс қозғалысы фракциясы

 

9

Кубжасарова Аружан

9

Мәдениет және өнер фракциясы