A A A Ц Ц Ц Ц

ШРИФТ:

Arial Times New Roman

ИНТЕРВАЛ:

х1 х1.5 х2

ИЗОБРАЖЕНИЯ:

Черно-белые Цветные
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының
«Жітіқара ауданы білім бөлімінің гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Біз сіздерді біздің гимназияның ресми сайтында қарсы алуға қуаныштымыз!

Перейти в раздел

 

Қостанай облысы әкімдігі

білім басқармасының

«Жітіқара ауданы білім

бөлімінің гимназиясы»

коммуналдық  мемлекеттік

мекемесі

Коммунальное государственное учреждение «Гимназия

отдела образования 

Житикаринского района»

Управления образования  акимата Костанайской области

 

БҰЙРЫҚ

ПРИКАЗ

02 қыркүйек 2025 жыл

Жітіқара қаласы

 

 

№ 231

город Житикара

 

«КодАктив: жедел көмек бағдарламасы»  авторлық бағдарламаны енгізу туралы

 

 

         «КодАктив: жедел көмек бағдарламасы» авторлық бағдарламасын енгізу туралы «Қостанай облысы әкімдігінің білім басқармасы» мемлекеттік мекемесінің 2025 жылғы 03 наурыздағы №161 бұйрығы негізінде және Қауіпсіз мектеп ортасын қамтамасыз ету, буллингтің, жанжалдардың және басқа да проблемалық жағдайлардың алдын алу, сондай-ақ оқушыларға олар туындаған кезде уақтылы көмек көрсету мақсатында, БҰЙЫРАМЫН:

         1. Әдістемелік қамтамасыз етуге (қосымшаға) сәйкес «КодАктив: жедел көмек бағдарламасы» бағдарламасы іске асырылсын.

         2. Жауапты тұлғалар тағайындалсын:

мектеп аумағында QR-кодтарды орналастырғаны үшін-Махмутова Марина Викторовна, директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары;

1-11 сынып оқушылары мен ата – аналарын-сынып жетекшілерін ақпараттандырғаны үшін;

өтініштерге ден қою үшін - Алиферец Анатолий Александрович, гимназия директоры, Махмутова Марина Викторовна, директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, Айтчанова Динара Амангильдиновна, педагог-психолог, Аметова Альбина Барлыкбаевна, әлеуметтік педагог.

         3. Жауапты тұлғалар келесі іс-шараларды ұйымдастырсын:

QR кодтарын мектептің негізгі және «соқыр» аймақтарында постерлерге орналастыру;

жүйенің жұмыс тәртібін түсіндіре отырып, оқушылар үшін сынып сағаттарын өткізу;

бағдарламаның мақсаттары мен міндеттері туралы хабардар ете отырып, ата-аналар жиналысын өткізу;

өтініштерге жауап беру алгоритмі бойынша әкімшілік пен педагогикалық ұжымға арналған нұсқаулық.

         4. Бағдарламаның тұрақты режимде жұмыс істеуін қамтамасыз етсін:

Алиферец Анатолий Александрович, гимназия директоры және Айтчанова Динара Амангильдиновна, педагог психолог күн сайын жүйе арқылы келіп түсетін өтініштерді қадағалау;

Махмутова Марина Викторовна, директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары- әрекет ету шараларының орындалуын бақылау.

         5. Осы бұйрықтың орындалуын бақылауды өзіме қалдырамын.

 

 

Қостанай облысы әкімдігі білім

басқармасының «Жітіқара ауданы білім

бөлімінің гимназиясы» КММ директоры                                           А. Алиферец

 

Бұйрықпен таныстым:                                                                                                    Айтчанова Д.А.

                                                                                                                                             Аметова А.Б.

                                                                                                                                             Махмутова М.В.

 

 

 

2025 жылғы 02 қыркүйектегі

№ 231 бұйрыққа

                                                                                                                 қосымша

 

 

«КодАктив: Жедел көмек бағдарламасы»  бағдарламасын әдістемелік қамтамасыз ету

 

Бағдарламаның мақсаты

QR кодтарын қолдана отырып, анонимді өтініштер арқылы Қауіпсіз мектеп ортасын және оқушыларға жедел көмек көрсетуді қамтамасыз ету. Бағдарлама мектеп мамандарын тарта отырып, оларды тез шешу мүмкіндігімен буллингтің, жанжалдардың және басқа да проблемалық жағдайлардың алдын алуға бағытталған.

 

Бағдарламаны енгізу алгоритмі

1. Директорды ППМАЖ жүйесінде тіркеу (егер тіркелмеген болса)

Жауапты: мектеп психологы немесе жүйелік әкімші.

1. asppm.kz. платформадағы «Жұмыс майданы-Кеңестер» бөліміне кіру.

2. Мектеп директорын тіркеу, егер ол бұрын тіркелмеген болса.

2. Мектептің QR кодын алу

Жауапты: мектеп директоры.

1. asppm.kz. жүйеге кіру

2. Мәзірде «STOP-буллинг» бөлімін табу.

3. «QR басып шығару» түймесін басыңыз.

4. Экранда мектептің бірегей QR коды көрсетіледі.

5. QR кодының скриншотын алыңыз және оны сақтаңыз.

3. QR кодын постерлерге орналастыру

1. Сақталған QR кодын постер үлгісіне салыңыз (үлгі дизайны алдын ала жасалған).

2. Постерлардың қажетті санын басып шығарыңыз.

3. Постерлерді мектептің негізгі және «соқыр» аймақтарына орналастырыңыз:

Дәліздерде.

Сыныптарда.

Дәретханаларда.

Спорт және акт залдарында.

Әкімшілік кеңселерінің жанында.

4. Білім беру процесіне қатысушыларды ақпараттандыру

Оқушылар үшін:

КодАктив жүйе қалай жұмыс істейтінін түсіндіретін сынып сағаттарын өткізіңіз. Мектептің әр оқушысына пайдалану нұсқаулығы бар парақ беріңіз QR-кода (өлшемі ½ А4). Балалардың түсінетініне көз жеткізіңіз:

QR-коды - бұл мәселе туралы жасырын түрде хабарлау тәсілі.

Барлық өтініштер мектеп директорына түседі және әр хабарламаға реакция болады.

Жүйе оларды қорғауға және көмектесуге арналған.

Ата-аналар үшін:

Ата-аналарды бағдарламаның жұмысымен, оның мақсаттары мен міндеттерімен таныстыру үшін жиналыстар өткізіңіз.

Мектеп мамандары үшін:

Әкімшілікке, психологтарға, әлеуметтік педагогтарға және тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасарларға нұсқаулық ұйымдастыру. Өтініштерге жауап беру механизмін түсіндіріңіз.

Жүйенің жұмыс механизмі

1. Оқушылар:

Телефонды пайдаланып постердегі QR кодын сканерлеңіз, пішін бетіне өтіп, оны толтырыңыз (жасырын немесе аты көрсетілген).

Мәселенің түрін көрсетіңіз (буллинг, жанжал, көмек сұрау және т.б.).

Олар не болғанын, қайда және кіммен болғанын жазады.

Хабарлама жібереді.

2. Мектеп директоры:

asppm.kz. жүйеде «STOP-буллинг» бөлімі арқылы келіп түскен барлық өтініштерді алады.

Хабарламаның мазмұнын бағалайды және мәселені шешумен қандай маман (психолог, әлеуметтік педагог, тәрбие работе жөніндегі орынбасары) айналысатынын анықтайды.

Әрбір өтініш бойынша тапсырмалардың орындалуын бақылайды.

3. Мамандар (психолог, әлеуметтік педагог, ТЖ жөніндегі орынбасары):

Келіп түскен өтініштерге жедел ден қояды.

Оқушылармен әңгімелер өткізеді (егер оқушы қаласа, анонимділік сақталады).

        Қажет болса, олар сыныппен немесе ата-аналармен жұмысты ұйымдастырады.

Бағдарлама жұмысын мониторингілеу және бағалау бойынша ұсынымдар

1. Өтініштер мониторингі:

Мектеп директорлары жаңа хабарламаларға жедел жауап беру үшін платформадағы «STOP-буллинг» бөлімін үнемі тексеріп отыруы керек.

2. Жұмысты талдау:

Өтініштердің санына, олардың сипатына және қабылданған шараларға ай сайын талдау жүргізу.

Мектептегі проблемалық аймақтарды анықтаңыз (мысалы, қақтығыстар жиі кездесетін орындар).

3. Кері байланыс:

Бағдарламаның жұмысы туралы оқушылар мен мұғалімдердің пікірлерін үнемі жинап отырыңыз.

Кері байланыс негізінде мамандардың әрекеттерін түзету.

4. Ай сайынғы есеп:

Бағдарламаның жұмысы туралы ай сайынғы есеп дайындаңыз:

Өңделген өтініштер саны.

Анықталған мәселелердің түрлері.

Мектеп ортасын жақсартуға көмектескен шаралар.

Маңызды аспектілер

1. Анонимділік:

Оқушылар өздерінің өтініштері құпиялылықты сақтайтынын түсінетініне көз жеткізіңіз.

2. Жеделдік:

Балалардың жүйеге деген сенімін сақтау үшін өтініштерге жауап беру мүмкіндігінше жылдам болуы керек.

3. Алдын алу:

Қосымша алдын алу шараларын (әңгімелер, тренингтер, тақырыптық апталар) өткізу үшін жүйеден деректерді пайдаланыңыз.

 

Қорытынды

КодАктив бағдарламасы: жедел көмек бағдарламасы - қауіпсіз мектеп ортасын құрудың, балаларға жедел көмек көрсетудің және буллингтің алдын алудың тиімді құралы болып табылады. Оны енгізу оқушылар мен мектеп арасындағы сенім деңгейін арттыруға көмектеседі, олардың әл-ауқаты мен қорғалуына жағдай жасайды.