|
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Жітіқара ауданы білім бөлімінің гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі |
Коммунальное государственное учреждение «Гимназия отдела образования Житикаринского района» Управления образования акимата Костанайской области |
|
БҰЙРЫҚ |
ПРИКАЗ |
|
02 қыркүйек 2025 жыл Жітіқара қаласы |
№ 225 город Житикара |
«Ата-аналарды
педагогикалық қолдау орталығы»
жобасын іске асыру туралы
Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «2025-2026 оқу жылындағы Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарындағы оқу-тәрбие процесінің ерекшеліктері туралы» Қазақстан Республикасы Білім Министрлігінің нұсқаулық-әдістемелік хаты негізінде, балаларды тәрбиелеу мен дамытуда ата-аналарды педагогикалық қолдау мақсатында, БҰЙЫРАМЫН:
1. «Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығы» қызметі жалғастырылсын;
2. 1-11 сынып оқушыларының ата-аналарына арналған әдістемелік ұсынымдар мен сабақ бағдарламасы бекітілсін (қосымша);
3. Бекітілген бағдарламаға сәйкес ата-аналар жұртшылығымен кездесулер өткізілсін.
4. Осы жобаны іске асыру үшін жауапкершілік директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, Махмутова Марина Викторовнаға жүктелсін.
Директор (қолы бар) А. Алиферец
2025 жылғы 02 қыркүйектегі
№ 225 бұйрыққа
қосымша
Қостанай облысы әкімдігінің білім басқармасы
«Жітіқара ауданы білім бөлімінің гимназиясы» КММ
2025-2026 оқу жылына арналған ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығының бағдарламасын іске асыру жөніндегі іс-шаралар
Мақсаты: балалардың әл-ауқаты мен үйлесімді дамуын қамтамасыз ету үшін позитивті ата-ана мәдениетін қалыптастыру.
Тапсырмалар:
1. балалардың әл-ауқатын қамтамасыз ету үшін ата-аналардың педагогикалық мәдениетін, психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік құзыреттерін дамыту үшін ата-аналарға жүйелі педагогикалық қолдауды ұйымдастыру;
2. балаларды тәрбиелеу мен дамытуда білім беру ұйымы мен отбасы арасындағы өзара іс-қимылды нығайту;
3. ата-аналардың отбасылық тәрбие процесінде балалардың әл-ауқатын қамтамасыз етуге деген ынтасын арттыру.
I. «Ішкі күш» модулі (балалар мен ата-аналарға арналған)
Мақсаты: балалар мен ата-аналардың бойында эмоционалды тұрақтылықты, өзіне деген сенімділікті және өзін-өзі реттеу дағдыларын сенімді қарым-қатынасты нығайтуға, сындарлы қарым-қатынас пен стресстік жағдайларды жеңе білуге бағытталған тренингтерге бірлесіп қатысу арқылы дамыту.
II Модуль. «Баланың қауіпсіздігі» (балалар мен ата-аналар үшін)
Мақсаты: балалар мен ата-аналарда цифрлық және физикалық қауіпсіздікті, төтенше жағдайларда барабар мінез-құлықты қамтамасыз ету бойынша білім мен практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ тәуекелдердің алдын алу және қауіп-қатерлерге келісілген ден қою үшін дербестік пен сыни ойлауды дамыту.
III Модуль. «Даму үшін серіктестік» (ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың ата-аналары үшін)
Мақсаты: Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды тәрбиелеп отырған отбасыларға инклюзия саласында ата-аналардың құзыреттерін қалыптастыру, қабылдау ресурстық ортасын құру, педагогтармен сындарлы өзара іс-қимыл жасау және ата-аналардың күйіп қалуының алдын алу арқылы практикалық қолдау көрсету.
|
№ |
Сабақтың мазмұны / тақырыптары |
Өткізу мерзімі |
Санат |
Аяқтау нысаны |
Жауаптылар |
|
МОДУЛЬ I «ІШКІ КҮШ» |
|||||
|
1 |
Оқушыларға арналған 1-сабақ «Қауіпсіздік және сенім-біз тірек жасаймыз» (16-20 беттер) |
қыркүйек |
6-9 сынып оқушылары |
ақпараттық анықтама |
сынып жетекшілері |
|
2 |
Ата-аналарға арналған 1-сабақ «Қауіпсіздік және сенім-біз тірек жасаймыз» (20-26 беттер) |
қыркүйек |
6-9 сынып ата-аналары |
ақпараттық анықтама |
сынып жетекшілері |
|
3 |
Бірлескен сабақ 1 «Қауіпсіздік және сенім-біз тірек жасаймыз» (26-28 беттер) |
қазан |
6-9 сынып оқушылары мен ата-аналары |
ақпараттық анықтама |
сынып жетекшілері |
|
4 |
Оқушыларға арналған 2-сабақ «Эмоциялар және оларды білдіру тәсілдері» (28-31 беттер) |
қараша |
6-9 сынып оқушылары |
ақпараттық анықтама |
сынып жетекшілері |
|
5 |
Ата-аналарға арналған 2-сабақ «Эмоциялар және оларды білдіру тәсілдері» (31-35 беттер) |
қараша |
6-9 сынып оқушылары |
ақпараттық анықтама |
сынып жетекшілері |
|
6 |
Бірлескен сабақ 2 «Эмоциялар және оларды білдіру тәсілдері» (35-36 беттер) |
желтоқсан |
-9 сынып оқушылары мен ата-аналары |
ақпараттық анықтама |
сынып жетекшілері |
|
7 |
Оқушыларға арналған 3-сабақ «Тәжірибені түсіну және ішкі күш» (36-40 беттер) |
қаңтар |
6-9 сынып оқушылары |
ақпараттық анықтама |
сынып жетекшілері |
|
8 |
Ата-аналарға арналған 3-сабақ «Тәжірибені түсіну және ішкі күш» (40-43 беттер) |
қаңтар |
6-9 сынып оқушылары |
ақпараттық анықтама |
сынып жетекшілері |
|
9 |
Бірлескен сабақ 3 «Тәжірибені түсіну және ішкі күш" (43-45 беттер) |
ақпан |
6-9 сынып оқушылары мен ата-аналары |
ақпараттық анықтама |
сынып жетекшілері |
|
10 |
Оқушыларға арналған 4-сабақ «Өзіне-өзі көмектесу және өзін-өзі қорғау дағдыларын дамыту» (44-52 беттер) |
сәуір |
6-9 сынып оқушылары |
ақпараттық анықтама |
сынып жетекшілері |
|
11 |
Ата-аналарға арналған 4-сабақ «Өзіне-өзі көмектесу және өзін-өзі қорғау дағдыларын дамыту» (52-61 беттер) |
сәуір |
6-9 сынып оқушылары |
ақпараттық анықтама |
сынып жетекшілері |
|
12 |
Бірлескен сабақ 4 «Өзіне-өзі көмектесу және өзін-өзі қорғау дағдыларын дамыту» (61-64 беттер) |
мамыр |
6-9 сынып оқушылары мен ата-аналары |
ақпараттық анықтама |
сынып жетекшілері |
|
II МОДУЛЬ «БАЛАНЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІ» |
|||||
|
13 |
Ата-аналарға арналған 1-сабақ «Жеке қауіпсіздік және баланы зорлық-зомбылықтан қорғау» (69-78 беттер) |
қазан |
родители КПП-4 классов |
ақпараттық анықтама |
сынып жетекшілері |
|
14 |
Ата-аналарға арналған 1-сабақ «Жеке кеңістікке деген сенім мен Құрмет арқылы жасөспірімнің зорлық-зомбылығынан қорғау» (104-112 беттер) |
қазан |
родители 5-9 классов |
ақпараттық анықтама |
сынып жетекшілері |
|
15 |
Ата-аналарға арналған 1-сабақ "шекаралар мен қолдау: жасөспірімге қиындықтарды жеңуге қалай көмектесуге болады" (136-148 беттер) |
қазан |
10-11 сынып ата-аналары |
ақпараттық анықтама |
сынып жетекшілері |
|
16 |
Оқушыларға арналған 1-сабақ «Мен не істей алатынымды және не істей алмайтынымды білемін!» (89-99 беттер) |
желтоқсан |
МДС-4 сынып оқушылары |
ақпараттық анықтама |
сынып жетекшілері |
|
17 |
Оқушыларға арналған 1-сабақ «Зорлық-зомбылықты тоқтату: шекараны білу, қорғай білу» (118-130 беттер) |
желтоқсан |
5-9 сынып оқушылары |
ақпараттық анықтама |
сынып жетекшілері |
|
18 |
Оқушыларға арналған 1-сабақ «Жеке шекаралар мен зорлық-зомбылық: көру, түсіну, әрекет ету» (154-163 беттер) |
желтоқсан |
10-11 сынып оқушылары |
ақпараттық анықтама |
сынып жетекшілері |
|
19 |
Ата-аналарға арналған 2-сабақ «Онлайн ортадағы цифрлық қауіпсіздік және баланы қорғау» (78-89 беттер) |
наурыз |
4-сыныпты МДС ата-аналары |
ақпараттық анықтама |
сынып жетекшілері |
|
20 |
Ата-аналарға арналған 2-сабақ «Қазіргі әлемдегі жасөспірім: дабыл және қорғаныс» (112-118 беттер) |
наурыз |
5-9 сынып ата-аналары |
ақпараттық анықтама |
сынып жетекшілері |
|
21 |
Ата-аналарға арналған 2-сабақ «Цифрлық әлемдегі жасөспірімнің қауіпсіздігі мен жауапкершілігі» (148-154 беттер) |
наурыз |
10-11 сынып ата-аналары |
ақпараттық анықтама |
сынып жетекшілері |
|
22 |
Оқушыларға арналған 2-сабақ «Интернет-менің досым, егер мен ережелерді білсем» (99-104 беттер) |
мамыр |
МДС-4 сынып оқушылары |
ақпараттық анықтама |
сынып жетекшілері |
|
23 |
Оқушыларға арналған 2-сабақ «Цифрлық әлем: қалай қауіпсіз болу керек» (131-136 беттер) |
мамыр |
5-9 сынып оқушылары |
ақпараттық анықтама |
сынып жетекшілері |
|
24 |
Оқушыларға арналған 2-сабақ «Желілік қауіптер: қорғау ережелері» (163-171 беттер) |
мамыр |
10-11 сынып оқушылары |
ақпараттық анықтама |
сынып жетекшілері |
|
МОДУЛЬ III «ДАМУ ҮШІН СЕРІКТЕСТІК» |
|||||
|
25 |
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың ата-аналарына арналған 1-сабақ «Түсінемін және қолдаймын: ата-ана ерекше білім беру қажеттіліктері бар баланың жанында қалай болуы керек» (172-183 беттер) |
сентябрь |
МДС-11 сыныптардың ата-аналары |
ақпараттық анықтама |
педагог-психолог, сынып жетекшілері |
|
26 |
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың ата-аналарына арналған 2-сабақ «Итермеу емес, түсіну: ерекше білім беру қажеттіліктері бар ата-аналар мен жасөспірімдер» (183-194 беттер) |
сәуір |
МДС-11 сыныптардың ата-аналары |
ақпараттық анықтама |
педагог-психолог, сынып жетекшілері |
|
Ата-аналар жұртшылығы үшін «ДОСБОЛLIKE» бағдарламасын іске асыру |
|||||
|
27 |
«Балаңызды қорқыту туралы не білесіз? Сіздің балаңыз қорқытудың құрбаны ма, әлде қатысушы ма?» практикумы |
1 жартыжылдық |
1-4 сынып ата-аналары |
ақпараттық анықтама |
сынып жетекшілері |
|
28 |
Практикум «Қорқыту: тану, анықтау, тоқтату» |
1 жартыжылдық |
5-9 сынып ата-аналары |
ақпараттық анықтама |
сынып жетекшілері |
|
29 |
«Кибербуллингтің алдын алу: киберкеңістікте балалардың қауіпсіз мінез-құлқын қалыптастыру» практикумы |
1 жартыжылдық |
10-11 сынып ата-аналары |
ақпараттық анықтама |
сынып жетекшілері |
Қазақша
Русский 